Başlamak gitmek demekte sayılır mı acaba?
Gitmek istiyorum herşeyden ama o okadar da zarundayım ki kalmaya.kuş olsam kaçsam olur mu acaba? Her şeyi saklayan yeryüzü beni de saklarmı her şeyden?
Turgut Uyar'ın mükemmel bir şekilden ifade etmesi;
"Gizlenen,gösterilmeyen,hisettirilmeyen sevginin zerre değeri yok gözümde. Bu duvarda beni çok seviyor olabilir,bilemem.."