mesut

mesut
@mesuttt_
Öğretmen
Türkçe Öğretmen
Lisans
Hakkari
27 Temmuz 1991
523 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Bu akşam memleket gibiyim; Bir yandan içimde ötekileştirdiğim duygularımla Bütünleşme sürecine girerken, Bir yandan da ötekileştirdiğim duygularım kadar Kaygılı, tedirgin ve hassasım …
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ye, iç… Keyfine bak diyorlar. Nasıl yiyip içebilirim, yediklerimi açların elinden almışsam ve bir bardak suyum bir susuzda yoksa?” 1 MAYIS EMEĞİN GÜNÜ.
“Sevgili yavrum, yolculuklar bitmek için vardır. İnsan hep gitmek için gelir. Tren rayları ya da otobüsler, otogar ve terminaller; hepsi senin. Gitmekten korkma, gittiğin yerlerde kimse olmasa da ben varım. Sevgili yavrum, bir elinde çiçekler olanların diğer eline bakmayı unutma. Hayat adil değil ve sen çok güzelsin. İncinmemen mümkün değil ama teselli edecek kimse olmasa da ben yanındayım.”
“Hayat bize mutlu olma şansı vermedi sevgili, biz kendimizden başka herkesin üzüntüsünü üzüntümüz, acısını acımız yaptık çünkü. Dünyanın öbür ucunda hiç tanımadığımız bir insanın gözyaşı bile içimizi parçaladı. Kedilere ağladık, kuşların yasını tuttuk... Yüreğimizin zayıflığı kimi zaman hayat karşısında bizi zayıf yaptı. Aslında ne güzel şeydir insanın insana yanması sevgili... Ne güzeldir bilmediğin birinin derdine üzülebilmek ve çare aramak. Ben bütün hayatımda hep üzüldüm, hep yandım. Yaşamak ne güzeldir be sevgili... Sevinerek, severek, sevilerek, düşünerek... Ve o vaz geçilmez sancılarını duyarak hayatın...”