“Nietzsche 30'lu yaşlarının ortalarında kendi yaşamında bir şeyleri değiştirebileceğine, iyileşebileceğine, sağlıklı ve huzurlu bir yaşam süreceğine dair umut taşıyordu. Ama içten içe bunun mümkün olmadığını biliyordu. Tam olarak o evredeyim. Umudun zirvesi, düşmenin eteğindeyim…”