-d

"Her şey bittiğinde, hatırlayacağınız şey ; düşmanlarınızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır! "
Reklam
Dünyadaki tek işimin "onu izlemek" olmasını isterdim. Gerçi şimdiki uğraşıma sebep olan şey rahat bir hayata erip onu huzurla izlemek hayalimdir.
Doktorun kendini ameliyat edememesi gibi seni kendinden daha iyi anlayan başka birinin olmaması üzücüdür. Sorunlarına yetemediğin zaman yarı uyuşuk bir beyinle ne kadar ileri gidilebilir ki?
Bilgiyi okuyup öğrendiğinde iş orada bitmez. Aynı cümleyi 5 sene sonra okursanız size açılımı daha farklı olacaktır. O yüzden kitapları okuyup atmamak gerekir.