Namazın kötülüklerden alıkoymadığı, tesettürün örtmediği,ilmin istikamet vermediği,nasihatin tesir etmediği,ölümün ibret olmadığı,helalin tercih edilmediği,haramın reyting yaptığı bir zamanda yaşıyoruz...
Rabbim yardımcımız olsun.
13-14 yaşlarında okuduğum kitabı aradan 12 sene geçtikten sonra yeniden okuyorum. Sanki ilk defa okuyormuş gibi heyecan ve merakla çeviriyorum sayfaları. :)