Murakami nin okuduğum ilk kitabı. Başlarda beni biraz zorlasa da sanırım uzak doğu edebiyatı okumak için doğru tercih Murakami. Diğer eserlerini de okudukça yorum yapacağım. Bu kitabınıysa kesinlikle tavsiye ediyorum. Sadece kısa bir zamanda okumayı beklemeyin, sabredin ve sindirin!