Nerden geldiğini bilmezdim, kimsesizdi belki kimliksizdi
Onun macerası onu ilgilendirirdi, kimseye ilişmezdi
Birşeylere küfrederdi hep, tedirgin bir balık gibi uyurdu
Bazen kaybolurdu, arardım, yağmurun altında dururdu
Bir kalın kitabı vardı, cebinde dururdu, her gün okurdu
Ben bişey anlamazdım, kapağını seyreder duymazdım
Sakallı bir resimdi, kimdi, ne kadar mütebessimdi
Sordum birgün Suphi'ye söylediklerini niye anlamıyorum diye
"Bildiklerini dedi yüzleştir hayatla ve sınamaktan korkma
Doğruyla yanlışı o zaman ayırabilirsin ve onu anlayabilirsin
Sonra gülerdi, günlerim yüzlerce ayrıntıyı merak etmekle geçerdi
Sonra yine akşam olurdu, Suphi susardı ben konuşsam kızardı
Tekneye martılar konardı, yüreğim Suphiye yanardı ağlardım
Suphi denize tükürürdü, gökyüzünü tarardı ağlardı
Sonra barışırdık, ben flüt çalardım
Yıldız kayardı
Ağlardık …!