Muhammed

Muhammed
@mhmmdblt
null
null
İnşaat mühendisi
İzmir
null, 20 Nisan
4 okur puanı
Nisan 2018 tarihinde katıldı
Bugün doğum günümmüş gece 00:00 da hatırlatan olmayınca yıllardır , unutur olduk :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen gittin gideli çayı da şekersiz içmeye başladım..

Muhammed

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.·
2018 3. kitabı
Birol Öztürk
9.1/10 · 504 okunma
Ya yada
İlk yavaşça uzaklaştı Sonrasın da hızla kaçmaya başladı Bazı duygular ! Sevmek , sevilmek Artık olmayacakmış gibi geliyordu Çaresizdi bütün duygular His kaybı vardı aslolan Çok uzun süreden sonraydı Kalbime dokunan , dokunabilen Bir çift göz Oda sendeydi Güzel yüzüne en çok yakışan Her yanıma yaklaşınca sen Kalbimin hızlıca atmasıydı Aslında herşeyin tarifi Çok zamanlar olmuştu Kalbimin acaba atıp atmadğını hissetmek Beni bana tekrar kazandırmış gibiydin Belki de habersizdin Bi haber karşılıksız hissediyordum Tamamen platonikti belkide Olsun derdim yinede Kalbime dokunuyordu yine de bakışların Tekrar şarkılar söylemeye başlamıştım Tekrar yazmaya başlamıştım En iyisi de gülmeye başlamıştım Gün gelir bu duygularımı öğrenirsen Ya sonsuzluğum olursun
Bilinmeyen sevgiliye
Sence aşk neydi yada sevgi? Bencesini anlatayım mı ? Bence sevmek öylesine bir eylemdir ki Bazen ağır bazen ise en muhteşem olan Kilometrelerce uzakta dahi olsa Hiç dokunmadan görmeden Kokusunu bilmeden Yüzününün hiçbir ayrıntısına şahit olmadan Hissetmektir sevmek. Sadece mucizelerin en güzeli olan Sayfalarca yazabilmektir sevmek Karşılıksız dahi olsa bile.. Sahi ya mümkünmüdür böylesi ? Evet mümkündür Çünkü bunu hissettirecek biri var Varlığı bile tamamen güzellik Gülüşünün tarifi yok Bunu anlatacak lügatım da kelime yok Saçları öyle güzel ki Tüm buklelerinde kaybolasım geliyor Öylesine güzel yüzü varki Bir ömür bakılacak Baktıkça daha çok özlenecek kadar masum Bir okadar güzel Ya elleri cennetime açılan kapı İyi ki varsın seni görmesem de Dokunmasam da İyiki varsın mucizelerin en güzeli