"Tek başına vakit geçirmekten keyif alan, kendi problemini kendi çözen, çözemiyorsada kimseye minnet etmeden onunla yaşamayı öğrenen, övgüyle çoğalmayıp yergiyle azalmayan birinden , yalnızlık hiç bir şey eksiltmez."
Rastgele çekilen fotoğraflar daha güzel çıkar , tesadüfen tanışılan insanlarla daha mutlu oluruz , kıyıda köşede uyuyakalmak uykunun en keyiflisidir , plansız hadi denilerek yapılan aktiviteler daha eğlencelidir. Her şeyin "kendiliğinden" olanı daha güzel..