Elinden şekeri alınmış bir çocuk gibi kaldım
Yokluğunda… Yağmur yağar, kar yağar
Günler kısalır, geceler uzar
On parmağımın üstünde on mum yaktım
Gece sefalarının gündüz yalnızlığıydım*
Yok öyle biri, alnında güneş lekesi
Arasam yollarda arardım, tenhalarda
Olmadık zamanda gelen bir şiir nöbeti
Yok öyle biri, ya da ben bulamadım
Bir kadın, saçının her teline gece dolmuş gibi
Şarapta üzümün dehşetini, yağmurda göğün ağırlığını duyacak
Teninde buğular olacak kış günlerinde
Yazları, eteğindeki çiçekleri kırlara saçacak
Yok öyle biri, alnındaki ölüm gülünü
Hayatıyla sulayacak bir kadın… kadınım
Yok öyle biri, ya da ben bulamadım…