Mehmet Kaya

Mehmet Kaya
@mhmtky48
Bu dünya, bilinmeye lâyık değil.
Elinden şekeri alınmış bir çocuk gibi kaldım Yokluğunda… Yağmur yağar, kar yağar Günler kısalır, geceler uzar On parmağımın üstünde on mum yaktım Gece sefalarının gündüz yalnızlığıydım*
Sayfa 186·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Pantolonumda şarap lekesi. Yalnızım.
Sayfa 185·Kitabı okuyor
Sevgilim... Sevgilim
Ne kadar haklıymışım sevmekte seni Bu yağmur, bu güneş… sonra suskunluklar Gözlerinin içi gülüyor dünyanın Ne kadar haklıymışım… ne kadar
Sayfa 184·Kitabı okuyor
Bir Kadın...
Yok öyle biri, alnında güneş lekesi Arasam yollarda arardım, tenhalarda Olmadık zamanda gelen bir şiir nöbeti Yok öyle biri, ya da ben bulamadım Bir kadın, saçının her teline gece dolmuş gibi Şarapta üzümün dehşetini, yağmurda göğün ağırlığını duyacak Teninde buğular olacak kış günlerinde Yazları, eteğindeki çiçekleri kırlara saçacak Yok öyle biri, alnındaki ölüm gülünü Hayatıyla sulayacak bir kadın… kadınım Yok öyle biri, ya da ben bulamadım…
Sayfa 183·Kitabı okuyor
Ardımdan ilk sen ağlayacaksın Ben ölüme güldükten sonra…
Sayfa 181·Kitabı okuyor