#sevdaluk#

#sevdaluk#
@mi76
Kimseye sana baktığım gibi bakamam. Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmem. Ve bir daha hiç kimseyi de böyle sevemem…
Hani derler ya “Bir konuşursam derinden, yer oynar yerinden.” Ben onlardan değilim, “Konuşursam derinden, kimse kalkamaz yerinden.” Bu hayatta iki şeye güvenirim kardeş,
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek kişi seçme hakkınız Olsaydı kimi seçersiniz _Anne _Baba _Abin _Ablan _Sevgilin
Bilmiyorum ama sanki yakinimdaymisin Gibi geliyor bana 😍
Sevdikçe sevesim geliyor ♥️💖
Unuttum diyorsun ama Sen onu hep düşünüyorsun 💔😔