bansn

bansn
@michael25scofield
kitap okumak en büyük devrimdir..
Soluğum bir kuş gibi uçuyor ellerine Kapılıp gidiyorum saçının sellerine Gözlerinden göğüme sayısız yıldız akar Bir gülüşün içimde binlerce lamba yakar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeniden su yürüdü dalıma yaprağıma Bir bakışın can verdi kurumuş toprağıma
Gerçek yaşamak ancak insanlardan uzak olunduğunda mümkündü; yaptığımız işlere başkasının gözü değdiği an, ister istemez o göze hoş görünmeye çalışırız ve yaptığımız hiçbir şey dürüstçe olmaz. Bizi seyreden birilerinin olması , bizi seyredenleri bir türlü aklımızdan çıkaramamak , yalanlar içinde yaşamak demektir." Milan Kundera
Tüm kaosta bir kozmoz ve tüm düzensizlikte gizli bir düzen vardır." Carl Jung
kaderinse dünya küçüktür, kaderin değilse çıkmaz sokakta bile karşılaşamazsın.. Elif şafak- Baba ve piç