Ey uzaklarda bekleyen ve uzaklardan beklenen. Elimden tut, iyi bildiğin yollardan beni de aşka götür. Ama normal gitmeyelim. Onun geldiği gibi biz de koşa koşa gidelim. Çünkü aşk koşarak gelir..
‘Yol mu, yol ayrı(mı) mı
Dilruba
Elinde çözülecek bu muamma
Ya kapanacak tüm pencereler
Birer birer
Ya yeşerecek sahipsiz bir ümit
Gözlerinde gemiler’
Öyle bir yerdeyim ki
Geri döndüğüm bu kaçıncı yol ayrımı
Ne vazgeçebiliyorum, ne ileri gidebiliyorum
Öyle bir yerdeyim ki
Sadece bekliyorum.. ………………………………delinin günlüğü
“ Sevmek kendini karşılıksız olarak adamak, sevgimizin sevilen kişide de sevgi oluşturacağı ümidini taşımak demektir. Sevgi bir inanç eylemidir. İnancı az olanın sevgisi de azdır.”