Kübra

Kübra
@mihman__
Küçük masayı siliyorum. Ahşapta kalan toz, geçen günlerin izi gibi. Belki de balkonu yeniden kurmalıyım. Kahve yapsam mı, diye düşünüyorum. "Öğreniyorum," diye tekrar ediyorum içimden. Bu sefer bir teslimiyet değil, yeni bir başlangıç için. Sardunyaların dibinde yeşil bir filiz görüyorum. Kurumuş toprağın içinden usulca çıkmış. Her şeye rağmen! Ve içimden şöyle geçiyor: "Ben de çıkarım."
Sayfa 47·Kitabı okudu