Mihriban

Mihriban
@mihribancbn
Okuduğum yazılardaki ruhuma dokunan sözcükleri unutmamak için buraya yazıyorum :)
“Ve aşk, derin, ebedi aşk sonuna kadar direnmeli, değil mi?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Aşksız bir hayat, yarım kalmış bir hayattır.”
“Çünkü çok fazla gerçek, kalbine üzüntü, zihnine delilik sokar.”
“Sadece çok ileri gitmeyi göze alanlar ne kadar ileri gidilebileceğini öğrenebilir.”
14 Ağustos
Onca yıl geçer Unuttum sanarsın Sonra bir tanıdık koku ilişir aniden Herşeye baştan başlarsın Onca yıl geçer Sevgim dindi sanarsın Adı geçer anlamsız cümleler arasından Gözlerin kavuşur ağlamaya sebepsiz şaşar kalırsın