Geçen onca zamandan sonra ona karşı sevda namına bir şey kalmamış sanki içimde, en azından şu an öyle hissediyorum. Sadece vefa duyuyorum. Sanki en yakın arkadaşım vefat etmiş de arkasından dua ediyormuşum hissi oluyor onu düşünürken. Bir ömür duacınım sevgilim ve daha da önemlisi en iyi dostum. Her zaman kalbimde bir yerin olacak ve elimi ne zaman açsam seni anacağım <3