es

es
@milqwhy
Herkesten goruldu yemisim
Bizide üzdüler ama biz gidip kolumuza jilet atmadık, sigaraya başlamadık intiharın eşiğine gelmedik, o pencerelerini bana kapattı diye ben pencerelerimi açmaktan geri çekilmedim naptık efendi efendi çohonatlı sütümüzü içtik.
es isimli okura yanıt verildi
es
Nolcak 🥲
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizide üzdüler ama biz gidip kolumuza jilet atmadık, sigaraya başlamadık intiharın eşiğine gelmedik, o pencerelerini bana kapattı diye ben pencerelerimi açmaktan geri çekilmedim naptık efendi efendi çohonatlı sütümüzü içtik.
es
3 yil sonradan geliyom meraba ben koluma jilet de attim sigara ya da basladim intahar esigine de geldim
Akşam senin için nasıl geçecek 7. emoji tepkin. Me :😂
Anket
es isimli okura yanıt verildi
es
İyyy lan eskiden boyle mi yaziyomusum rezillik
GÖRDÜGÜNÜZ İLK KELİME HANGİSİ ☘️👌👇
Anket
es
Gold