Bizide üzdüler ama biz gidip kolumuza jilet atmadık, sigaraya başlamadık intiharın eşiğine gelmedik, o pencerelerini bana kapattı diye ben pencerelerimi açmaktan geri çekilmedim naptık efendi efendi çohonatlı sütümüzü içtik.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizide üzdüler ama biz gidip kolumuza jilet atmadık, sigaraya başlamadık intiharın eşiğine gelmedik, o pencerelerini bana kapattı diye ben pencerelerimi açmaktan geri çekilmedim naptık efendi efendi çohonatlı sütümüzü içtik.