irem

irem
@mimimii
Konusu ilgi çekici.
6/10
·464 syf.··
2022 1. kitabı
·
32 günde okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2022 00:00
Uzuun bir kitap okuma molasından sonra (yaklaşık 2 yıl :')) okuyup bitirdiğim ilk kitaptı. Kitap okuma hissinin de vermiş oldupu özlemle beraber kitabı çok keyifle okudum. Kitap içinde mitolojik ögeler de barındırıyordu bolca, o yüzden ilgimi bi tık daha fazla çektiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Kitabın en sevdiğim kısmının Midas Prensi olduğunu söylemeden geçemeyeceğim, yazar gerçekten çok başarılı bir karizmatik karakter yaratmış tebrik ederim. Hele kitabın ortalarına doğru kitabı elinizden bırakamıyorsunuz. Kitap hakkında sevmediğim şey ise sonu oldu. Çok alelacele yazılmış, sonunda tıkanılmış amaan hemen bitiversin denilmiş de yazılmış gibi geldi bana. Bu da pek hoşuma gitmedi. Ben internetten kampanyada inanılmaz uygun bir fiyata almıştım, siz de uyguna bulursanız bir şans verebilirsiniz.
Edebiyat
Krallığı ÖldürmekAlexandra Christo · Martı Yayınları · 20201,295 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

irem

, bir kitap okudu
6/10
·464 syf.··
32 günde okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2022 00:00
·
2022 1. kitabı
Alexandra Christo
7.5/10 · 1.295 okunma

irem

, 2022 okuma hedefini ekledi.
2022 OKUMA HEDEFİ
13/15 kitap - %87 tamamlandı
13 kitap okudu
15 kitap
4.324 sayfa
3 inceleme
2 alıntı
MÜT-HİŞ!
9/10
·672 syf.··
2022 5. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2022 00:00
Kitap alışverişinde biraz yanlışlıkla almış gibi olmuştum bu kitabı. Araştırmadan, incelemeden hatta yazarını bile yabancı zannederek almıştım kitabı fakat kitap elime gelince de Wattpad çıkışlı bir yazarın elinden çıkmış bir kitap olduğunu öğrenmiştim. Dürüst olmak gerekirse Wattpad kitaplarına karşı bir önyargım vardı (belki de hala var bilemiyorum) o yüzden de çekinerek kitaba hemen başlamak yerine alıp kitaplığıma koymuştum. Geçenlerde bir başlayayım diyip kitabı elime aldım, başlayış o başlayış kocaamaan kitap bir hafta dolmadan su gibi aktı gitti. Ben hayatımda dah önce hiçbir Türk yazarın elinden bu kadar sağlam kurgulanmış, bu kadar güzel bir fantastik kurgu daha okumadım arkadaş! İnanılmaz iyiydi hatta bazı sayfalarında aklımı kaçıracak seviyede şok geçirdim. Okuduğum şeye bazen kendimi inandıramadım ve aynı sayfayı, aynı paragrafı, belki de aynı cümleyi tekrar tekrar okudum. İkinci kitabına hemen başlamayacağım çünkü ilk önce birincisini iyice sindirebilmem gerekiyor. Kitabın detaylarına girmek istemiyorum sadece kitap hakkındaki düşüncelerimi kitap hakkında hissettiklerimi aktarmak istedim. Gerçekten fantastik kurgu okumayı seviyorsanız bu kitaba bayılacağınızı düşünüyorum. Bir Türk kadın yazarın elinden bu kadar kaliteli ve güzel bir kitap çıktığı için çok mutlu ve çok gururluyum. Okuyun, okutturun!!
Fantastik
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma