...Bu yüzden, ateistler kadar cesur olamadıkları için, tanrı yoktur deme riskini alamayan ve fakat laiklerin düştüğü açmaza da düşmek istemeyen yeni nesli, postmodern dönemde, muhteşem bir ara formül olarak, deizmle dolandırıyoruz.
Çünkü aynı anda hem tanrıya inanmanın hemde dini sorumluluklardan kurtulmanın konforunu yaşamak isteyen, çıkarcı, tembel, omurgasız postmodern insan için en uygun format, biz şeytanlar açısından da, şimdilik deizm görünüyor. Onu tanrı inancından vazgeçirememiş olmamızı asla mesleki bir başarısızlık olarak algılamayın; zira tanrıya inanıp reddetmek, dünyayı yaratmak dışında tanrıyı işlevsiz bırakmak demektir ki, böyle bir tanrı inancına kargalar birebir taraftarıyla güler.