kitabı kütüphanede rafları karıştırırken, alacakaranlık serisinin yanında görmüştüm. kütüphaneden aldım ve aynı gün okumaya başladım. alacakaranlık serisine fazlasıyla bağlı olduğum gerçeği, bu kitaba ne olursa olsun bir sevgiyle yaklaşmamı sağladı. ama kitap sadece meyer'in hikayelerinden oluşmuyordu. hiç okumadığım yazarlar vardı. beklentimi karşılayan bir kitap oldu. hikayelerin tek ortak noktası balolardı. çerezlik, biraz kalın olmasına rağmen 3 günde bitecek bir kitaptı. alacakaranlık kadar iyi olamaz ama beğendim.
eğer avunmaya ihtiyacınız varsa yitirilen şeylerin asla geri gelmediğini düşünerek avutun kendinizi. gelse bile yeni bir şeydir artık, her seferinde yeni, başka bir şeydir.