Ben kimim, neyim?
İyi ki herkes şuan bunu yapıyor çünkü size kendimden hiç bahsetmedim😖Kaynak: filepenyez ✯ Öncelikle adım Sena Burçlarım: Güneş burcum Oğlak, Yükselenim Koç, Ay burcum Boğa yani bütün boynuzlu burçlar ben de var sjsnsjsn Bu burçlardan da sinirli bir tip olduğumu anlayabilirsiniz xd Ankaralıyım ama memleketimde yaşamıyorum😶‍🌫️ En sevdiğim renk: Kırmızı Favori dizilerim: Supernatural, Once Upon A Time, Our flag means death, Victorius Favori animasyonlarım: Esrarengiz Kasaba, Adventure Time, The Owl House(dehşet öneririm), Monster High, Ever After High Müzik zevkim çok geniştir, en sevdiğim şarkıcı yoktur. Anlayabilmeniz için spotify'ıma bakmanız falan gerek. Tek özelliğim Türkçe dinlemiyor oluşum. Bir de kpop dinlemem Çok sadığımdır, onun için bana saygısızlık edilmesi ya da yalan söylenmesi gururumu çok kırar Tam bir Gamer'ım🎃 Resident Evil, The last of us, minecraft, Sims 4, Mlbb, Asassin's Creed, Witcher, Roblox'ta MM2 (kapanmadan önce), Slime Rancher, Hello Neighbor ÇOOOK SEVERİMM Hogwarts binamı bilmiyorum, sizce👽(Düzenleme: Ravenclaw çıktım pek de şaşırdığım söylenemez. Yine de mega zeki değilim.) Artistik Buz Patinajına çok büyük ilgim var. Yaşım çok uygun değil ama başlamayı düşünüyorum. Şahsi favorim Kamilla Valieva✨️ Her daim kitap okuyan birisiydim, dizi film izlemeyi severdim (çok küçükken babam yanımda GOT izlerdi PENDPEBDOF), Oyunları severdim, Çizgi filmlere bayılırdım. Şöyle bir baktığımda hiç değişmemişim ama aynı zamanda da çok değişmişim (özlü söz) Narnia'dan Susan Pevensie'yim LOTR'dan Éowyn Monster High'dan Spectra Vondergeist Ever After High'dan Darling Charming
minecraft xd
odamda benı oyun bekler hadi ben kacer