erva

erva
@minervab
if i didn't think, i'd be much happier -Sylvia Plath
Başkalarında kendini aramayı bırak. Herkeste yalnız kendisi var. Kendini kendinde bulacaksın.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ancak kimse bakmazken kendimiz olabiliyoruz.
Kendini ortaya atan sensin, yaydan fırlamış okları yakalayıp kendine saplayan da sensin. Kendini korumak istiyorsun çünkü saldırılmaya, kuşatılmaya, işgal edilmeye değer olmak istiyorsun. Bir köşede oturmak ve hiç kimse olduğunu kabul etmek zor geliyor.
Ben, bana olmam gerektiği gibi değil olduğum gibi lazımım. Zira yürümeye, gideceğim yerden değil bulunduğum noktadan başlarım.
Olmak, ne yorucu bir eylem asırlardır koşuyor gibiyim