Çünkü insan devam ediyor.Zira yeni gelenler var.Şu yüzden ki bir hayrı başlatanlar,bir sünneti ihya edenler,onu devam ettireceklerin sevapları kadar sevap almaya devam ederler,öldükten sonra bile.Gerçek bu.Peygamber sözüyle gerçek ve tasdikli.
Neler yitirdik bir bakalım acı adına.
Sevgilileri bunun için yüzüstü bıraktık.Daha çok acı elde etmek için yıkıp gitmeyeceğimiz bir değer gösterin.Nice ana kalpleri kırdık ki gerekçelerimiz onların bizi anlamadığı.Nice babaları yarı yolda bıraktık,soylu geçmişlerinin bizde parlak bir devamını yaşamak arzusu ile bizlere baka baka helak oldular.Onlara tekrar dönmek ister gibi olduğumuzda,acıdan feragat ederek döndüğümüzde,ihtiyar bedenlerinin içinde birdenbire canlandırdığımız arzuları yüzünden kısa zamanda sarsıldılar ve öldüler.