Ama bir şeyi yaşanmamış kılmanın yöntemlerinden biri onun yaşandığını yok saymaktır. Yetişkinler bunu kabul etmezler ve yüzleşmek lazım derler, ablam dahil. Ama ben yok saymayı tercih ediyorum.
Misal, dünyada benim gibi çocuklar var mı diye araştırdığım olmuştu. Bunu önce, benim gibiler var mı enter diye yapmıştım. Pek bir şeye ulaşamamıştım. Var mı benim gibiler?