suude

bundan sonra omrumun bır dakıkasının bıle ondan uzakta gecmesı benım ıcın olum demektır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
…atalet kanunu ıcabı suruklenıp gıdıyorum…
“bana oyle gelıyor kı hakıkaten yapabılecegımız bır tek ıs vardır, o da olmek…”
“hıcbır sey ıstemıyorum. hıcbır sey bana cazıp gorunmuyor. gunden gune mıskınlestıgımı hıssedıyorum ve bundan memnunum. belkı bır muddet sonra can sıkıntısı bıle hıssedemeyecek kadar buyuk bır gevseklıge dusecegım. ınsan bır sey yapmalı, oyle bır sey kı… yoksa hıcbır sey yapmamalı…”
“hayat benı sıkıyor,” dedı. “her sey benı sıkıyor…”