📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan yüklerinden arınmışsa eğer her şeyin tadı farklı geliyordu. Hava daha sıcak, rüzgar daha yumuşak, biber daha tatlı, süt tadında kaymak, ekmek çıtır çıtır ve muhabbet baki oluyordu.
İnsanoğlu ne garipti, ne bencildi. Olup biten her şey bize oluyor zannediyor, havaya salınan her oksijen zerresini bizim sanıyorduk. Öyle değildi oysaki. Aynı zamana yayılan pek çok farklı şeritten biriydi bizim yaşantımız.