y.k

y.k
@minvalll
yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe..
"Kalabalık dibini görmediği her şeyi derin sanır." (Nietzsche)
Sayfa 106·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben işimi eksiksiz yapayım da kısmet geldiğinde beni aradığı yerde bulsun.."
Sayfa 89·Kitabı okudu
Bir kez ölüme yaklaşmaya görsün insan, nereye baksa soldurur bakışları..
Sayfa 78·Kitabı okudu
"Pişmanlık ne yapsın, insan pişman olamıyorsa..?"
Sayfa 72·Kitabı okudu
Kitaplardan başka bir yerde nefes alıp veremediğimiz zamanlar vardır, pencerelerin de bizi açamadığı. Gökle yer arasındaki mesafe o kadar daralmıştır ki çok geçmeden yaşadığımız dünyaya ait olmadığımız duygusu his olmaktan çıkıp yeryüzünün bütün koridorlarını çınlatan bir çığlığa dönüşür: "Ben buraya ait değilim!"
Sayfa 13·Kitabı okudu