+Hal ve hareketlerini değiştir!
-Hayır değiştirmem.
+Çevrende kimse kalmayacak!
-Kalmasın ben de istemem.
+Herkes nefret edecek!
-Etsin ben de ederim.
+Kimse seni sevmeyecek!
-Sevmesin ben de sevmem.
+Yapayalnız kalacaksın!
-Zaten öyleyim...
-Yoruldum Anna..
+Niye oysaki çok mutlu görünüyordunuz.
-Her saklanan kaçanlarmıdır?
+Her kaçan bir şeyler yaşamıştır. Her yaşayan nefes alıyor mia yaşadığına değer
-Yaşamaya değmez Anna ne yaşmaya değer ne de üzülmeye kaçmak için var sanki herşey...
+Masamın altına saklandım.
- Neden?
+Beni bulamasınlar diye kaçtım.
-Kurtuldun mu peki bulamadılar değil mi?
+Hayır buldular. Ben de bulmamışlar bulamazlar diye çocukluğumu kandırmaya devam ediyorum işte...