Bilincin telkini ile bilinçaltının manipüle edilebileceğini,bilinçaltının iyi veya kötüyü ayırt etmediğini biz ne söylersek onu olduğu gibi kabul ettiğini, bu sayede isteklerimizi,ağzımızdan çıkan kelimeleri,düşüncelerimizi,olumlu ya da olumsuz bilinçaltına neyi gönderirsek onu doğru kabul ettiği için er ya da geç bize yaşatacağını.O yüzden çoğu insanın korktuğu şey başına gelir mesela aslında orada ki durum korku enerjisine yoğunlaşıp o duyguyu beslemektir.Kısacası neye inanırsan birgün onu yaşarsın.