Pariste balayi ni okudugumda ikinci kitaptan beklentim çoğu aşk içinde geçecek bir konu olacağını sanmistim çok büyük yanılmışım.Karakterleri bağlama biçimi, umut,aşktan öte bağlar, acimasizliklar, açlık, savaşın her yönü ile nasıl etkilediği müthiş bir şekilde anlatılmış. Kitaptan etkilenmemek mümkün değil. Kesinlikle tavsiye ederim. Liv, David ,Paul ,Sophie, Equred, Edith, Komutan, Mo her biri olayda ana karakterler gibiydi. Kesinlikle tavsiye ederim. IYI OKUMALAR