Görüldüğü gibi İslam 'ın ilk emri "oku! " değildir. İlk emir "Yaratan Rabbinin adıyla oku!" şeklindedir. Eğer Allah (cc) adına okunursa o okuma istenen bir okumadır.
Hep bir şey söylenir ya Bekir kardeşim;her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır... İslan arkada tutmuyor kadını, yanında tutuyor. Arka diye bir şey yok. Hacer İbrahim (as) in yanında;Hatice anamız da Rasûlallah (sav) İn yanındadır...