Ey Musibet ! Eğer O'nun izni ve rizâsıyla geldinse , merhaba , safa geldin . Çünkü , elbette bir vakit O'na döneceğiz ve O'nun huzuruna gideceğiz ve O'na müştâkız
" Bizler kötü insanlar değiliz , bizler iyi insanlarız , iyi bir mayamız var ama yapmamız gereken kendimizi tanımak , iç dünyamızı keşfetmek , içimizdeki çocuğa bir merhaba demek " Doğan Cüceloğlu