Kitap genel olarak beklentimi karşılamadı ama içerisinde olan insanların ilişkileri, birbirleri ile iletişimlerini gerçekten beğendim. Kitapta en sevdiğim bölüm sanırım fusaginin olduğu kısımdı. Duygusal bir bölümdü ve güçlü bir şekilde yazılmıştı. Kısa olarak okunabilir kafa dağıtmalık ve içinizi ısıtabilecek türden bir kitap