20 yasindayim 2-3 yildir derslerimden dolayi kitap okumuyordum. tekrardan yeniden basladim.. İncelemelerim asla profesyonel olmamakla birlikte sahsi fikirlerimdir.
Şu hayat denen şey ne biçim bir şeydi ? Kimi zaman sevinçler veren ,kimi zaman içimizi acılarla dolduran ,kolesi olduğumuz şu hayat neyin nesiydi böyle