Bir Okur

Bir Okur
@miyavskii
Hatıralarımızı alsanız bile umudumuz var bizim..
Uykun gelmiş olmalı sevmekten, yavaşça yağmura dokunmalısın: bir şehir ki şimdi uzakta bizden, bir nehir, bir dost aynı gün sevip vedalaştığımız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve insan kırar/ göğsüne bastırırken sevdiği şeyi..
İnsan bir akşamüstü ansızın yorulur...
Bu dünyada neyin güzel olduğunu anladıysan köle olmayı bırakırsın.
Kendinizde en sevdiğiniz özellik nedir?
Soru