XVII. yüzyılın ortalarında İngiltere'de "Kvakerler" tarikatını görüyoruz. Öteki kimi tarikatlar gibi bunun da ikinci durağı ABD olmuş. Kvakerlerin öğretisine göre:"Gerçeği kutsal kitaplarda değil, insan yüreğinde aramak gerek." Bundan dolayı da Kvakerler kilise hiyerarşisini bütünüyle reddetmekteler. Onların belirli kurallara bağlanmış bir ibadetleri yoktur, kişilerin Tanrı'ya tek başlarına yönelmelerini ibadet için yeterli sayıyorlar.