Mkblkngl

Mkblkngl
@mkblkngl
Hastalık yüzünden değil, açlık, endişe ve açgözlülük gibi hastalığın sonucu olan şeyler yüzünden öldükleri söylenebilir.
Reklam
Asıl felaket hastalandıktan sonra evden çıkanların hastalığı onları kabul eden misafirperver evlere taşımasıydı, bunun da zalimlik ve nankörlük olduğunu itiraf etmek gerekir.
Bir kötülük her zaman başkasına yol açar: insanların korku ve kaygıları onların sayısız zayıflığa, aptallığa ve şerre sürükledi, ne var ki onları bu işlere teşvik eden ve gerçek anlamıyla kötü insanlardan oluşan bir kitle zaten eksik değildi.
Nasıl olsa çocuktur, kusura bakmaz, demişsin besbelli. Ama çocuklar kusura bakarlar. Kuşlar gibi.
Kuşlar tutsak yaşayamazlarmış. Ya çocuklar, İnci? Onlar tutsak yaşayabilirler mi?