gamze çelenk

gamze çelenk
@mkc_gamze
...Ama ne olursa olsun, en büyük yük vedasızlıktır. Sevdiklerinde vedalaşmamaktır.
Sayfa 306·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam
Geleceğin en güzel yanı da bu ya. Henüz yaşanmamış olması..
1000Kitap
"Hayatın kanunu bu!" "Bazen tökezleriz, bazen de beceriksiz bir erkek tarafından itiliriz. Önemli olan, her defasında ayağa kalkabilmek." ...Tek istediği her şeyi unutmak ve yepyeni bir hayata uyanmaktı.
Sayfa 91·Kitabı okudu
1000Kitap
Ne denizin ne de güneşin bir anlamı vardı artık. Hiçbir şey yüreğindeki karanlığı aydınlatamazdı..
Reklam