Yaşaman gereken neyse onu yaşıyorsun, amaçlarına ulaşmak için doğru zamanda doğru insanlarla karşılaşıyorsun. Hayal bile edemeyeceğin kadar seviliyorsun. Kendi yolunun üzerindesin.
Bağışlayıcı olmak, yargılamaya bağlı olarak gelişen kendi hatalarımızı anlamamızı sağlar. Bizi sorumluluklarımızla yüzleştirir: masum olmadığımız gibi karşımızdakinin de suçlu olmadığını görürüz.