7 yıldır kitaplığımda duran bir kitaptı. Bugün yarın diye diye bir türlü okuyamadım. Okumaya başladığım andan beri elimden bırakamadım çok beğendim beklediğimden daha güzel kaleme alınmış bir kitap. Hasan Sabbah ve Alamut Kalesi hakkında tarih dersinden dinlediğim kadarıyla bilgi sahibiydim ama bu kitap bilmediğim daha bir çok bilgiyi öğrenmemi sağladı. Ben çok severek okudum ve herkese okumayı tavsiye ederim. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖