Melisa Erol

Melisa Erol
@mmeeliiisa
Ne demiş Neşat Ertaş; "İnsanın sevdiğini kaybetmesi,dişini kaybetmesi gibidir.Acısını o an yaşar,yokluğunu ömür boyu."