“İnsanlar yaşamadıkları sürece hiçbir acıyı gerçekten anlamazlardı. Yaşamayan birine yaşadığınız acıyı anlatmanın imkanı yoktu. Bu tıpkı, deli gibi korktuğunuz bir kabustan uyanmanız gibiydi. O kabus sizi ne kadar korkutursa korkutsun, anlattığınız kişi bunu anlayamazdı ve siz zaten hiçbir zaman, acınızın yaşadığınız kadarını anlatamazdınız.”