“ Sence bunu hak ediyorlar mı?”
“ Bence çok az insan başına gelenleri gerçekten hak eder, Tessa.” Duraksadı ve kısa bir an için gözlerindeki hüzün titreşti.
“ İyi ya da kötü.”
Yaz aylarında sahilde bu tarz romantik komedi tadında kitaplar okumak iyi oluyor. Güzel bir kitaptı sadece sonundaki dram kısmını gereksiz buldum. Bu tarz kitap sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum… Şimdiden iyi okumalar.