“Erkekler neden sizi kendilerinden daha güvende tutmanın hakları olduğunu düşünürler? Neden kendi yaralarının sizinkinden daha az önemli olduğunu düşünürler?
“Perrin, babamın bir deyişi vardır. Bir generalin yaşayanlarla ilgilenebileceğini ya da ölüler için ağlayabileceğini ama aynı anda ikisini
birden yapamayacağını söyler."
“Güneşi anlamaya çalışsan daha iyi Perrin. Vardır işte ve anlaması imkansızdır. Onunla yaşayamazsın ama onunla yaşamanın da bir bedeli vardır. Kadınlarda böyledir.”