Bazen hepimizin eşit ölçüde iyi ve kötüyle doğup doğmadığımızı merak ediyordum. Ya hiç kimse bir diğerinden daha az ya da daha fazla kötü değilse ve hepimiz kötülüğümüzü farklı zamanlarda, farklı şekillerde sergiliyorsak?
“ İnsanlar hapse giren kadınların belli bir görünüşü olduğunu düşünüyorlardı. Belli bir tarzımız olduğunu. Ama bizler anneydik, eştik, kız evlattık, insandık.”