mnvr

mnvr
@mnvr123
Bu da geçer YA HU..
Uslûbu güzel insanlara denk gelesiniz .. Hayırlı cumalar ☘️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafamın içi Cenk meydanı .. “Harfsiz ve kelimesiz düşünmek istiyorum yaradanı..”
Din
Cenazeme yetişmek için koşturduğum dünya değil misin?
Din
Düşün,imtihanlar bitmiş Amel defterin sağından verilmiş ve bir ses “Girin cennetime..” Allah’ım büyüksün 🤲
Din
Ya ilahî,, sen varsan yok kimseye ihtiyacım .!
Din