Aydınlığa kavuşamayan gecelerde sensizliklere kavuşmak istesemde sonu belli olmayan yollarda yürüyorum. Sen ve ben olamadığımız günleri hatırladıkça çekip gitmek, varolduğumuz bu yeri terk etmek istiyorum. Ama nereye gideceğim ki? Gitmiş olsam da yine orada kalacağım..🖤
*Çok sevdiğin ama geri döndüremeyeceğin kişiler, her hatırladığında seni tekrar tekrar terk eder. İyi bir hafıza, en büyük cehennemdir. Bunu, unutmayı beceremeyenler iyi bilir.*🫀