"Bak buradan da aşağısı var ve kelimeler aşağıya atladıkça cümleler de öylesine basitleşiyor ve ben içinde olduğum durumu hangi biriyle açıklayabileceğimi bilmiyorum. O yüzden bazı şeyler gibi ben de, bazı günler gibi ben de, bazı şarkılar gibi ben de çok kötüyüm. Ve bazı anlar gibi ben de bitip gideceğim. Bazen dünya bir kaç saniyeliğine dursun ve olup biteni düşün istiyorum, olup bitmeden durdur, tut istiyorum.."🖤🫀