📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Peki ya o ağacın yaşama amacı ne? O güzel yapraklarını döktüğünde vazgeçiyor mu senin gibi? Yoksa daha güzellerini daha ihtişamlısını mı veriyor her seferinde, hemde meyvesiyle? O kadar kolay mı sandın güzel günleri görmek? Değil. Sen o günleri görene kadar kaç kere solacaksın acaba? Önemli olan pes etmemek. Önemli olan sabretmek. Hiçbi' şeyi örnek alamıyorsun o gölgesinde dinlendiğin ağacı örnek al..
🍃🍂