Huzurda kalbim olduğu gibi, olduğum gibi... Kendim gibi yaşayarak zorlamaları bırakarak özgürce ifade ederek, ifade edileni duyarak ve hakkını vererek yaşıyor teslim oluyorum akışa... Geleni ve gideni kucaklıyorum...
Ben benim, ben olmayı seçmekten mutluyum. Şu andan itibaren kalbimden geleni hayatıma yansıtmayı sağımı ve solumu, geçmişimi ve geleceğimi, ruhumu ve bedenimi, özenle, güzelliklerle hissederek, birliğin içine davet ediyorum. Attığım adımlar, kalbime huzur, bedenime sağlık, kazançlarıma bereket versin. Kalbimin sesini kısarak, dışarıya kulak vermeyi sahip olmayı hissetmekten üstün saymayı iyi-kötü, doğru-yanlış, geçmiş-gelecek, bildiğim-bilmediğim diye ayırmayı bırakıyorum. Bütün bu hallerden özgürleşerek, dengeyi içimde kuruyorum.